thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Vem är jag?

Kategori: En vardag

Vet ni vad? Jag är allmänt förvirrad igen. Vet inte vad det är för fel på mig. Är det något fel på mig ens? Vad har hänt med mig? HAR det hänt något med mig? Är jag kapabel till att lösa mina knutar? HAR jag några knutar? Jag överanalyserar allt just nu. Precis som vanligt. Försöker att vifta bort det, men på sätt och vis förföljer det mig ändå. Vem är jag? Vad gör jag? Hur gör jag? Hur kan jag? Varför gör jag? 

Jag börjar bli yr.

Åandra sidan kan det ju ha något att göra med att jag är sån till naturen. Jag vill gärna ha koll på läget. Vill gärna veta allt i förväg. Kunna styra saker och ting. Ja, en tråkig ospontan människa helt enkelt. Kontrollfreak om ni så vill. Men det är okej. Någon måste ju vara det också!

Satte mig precis i köket för att hålla pappa sällskap under matlagningen. Spelar lite ammotrack (hittade bandet hos spidershick.se). De är faktiskt helt okej! Gillar de flesta låtarna jag lyssnat på än så länge. 
TUMMEN UPP TILL DEM! :]

annars? SKA FÄRGA HÅRET IMORGON! oooh, spännande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: