thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Detta med känslor igen

Kategori: En vardag

Nu har jag sett klart på hela Greven av monte cristo! Den är lika underbar varje gång jag ser den. Dock måste det får gå ett tag mellan, filmen är ju ändå uppdelad i 4 akter och är x antal timmar lång. Men den är såå värd att se! Nästa film på kalendern är wuthering heights. Var inte allt för länge sen jag såg den senast, men tillräckligt för att jag vill se den nu snart igen. Också en film som är värd att se, faktiskt.
Annars? Jag kämpar med en konstig tanke (känsla) inom mig.
Hur kan man förakta, hata och ogilla en person man aldrig träffat/pratat med?
I mitt fall är det två. Jag vill gärna leva efter tanken "döm ingen första gången". Men jag kan inte! Inte med dessa två personer. Och jag kan verkligen inte släppa känslan av förakt!
Hur slutar man ogilla en person, man aldrig träffat?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: