thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Halleå därr

Kategori: En vardag

Godmorgon!

Är inte riktigt helt vaken än. Det känns som jag legat i ide. (Eller, jag tror det känns såhär då iallafall?) för hela kroppen är tung som bly. Tog en allergitablett, så får se om det kanske hjälper.

När jag la mig i sängen igår, så tog jag upp android market och började surfa efter animebilder. Hittade två appar som rockade! Dock finns det en nackdel. JAG VILL HA FLER SAMTIDIGT!! Åh, denna beslutsångest.. för tillfället får L från Death Note pryda skärmen. Tills jag ångrar mig.. igen.

Ahwell. Idag ska vi tydligen ut till Kävlinge till Rs morföräldrar. Grillning på G. Ska blir intressant att se hur jag hanterar det. Har ju klarat av att fika där en gång förut (dock var vi ju rätt många då). Får hålla tummarna. Jag ska göra mitt bästa iallafall. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: