thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag är på hugget idag!

Kategori: En vardag

ÅH! Jag bara känner hur IQn sjunker för varje "smart" idé jag får idag!

Exempel 1:
Letade runt på nätet tidigare idag på recept. Hittade ett som verkade enkelt och lät gott. Sparade den, plockade fram kassler på tining i vatten och fortsatte med mitt.
Nu såhär på eftermiddagen kom jag (äntligen) på att what the hell!? Jag gillar ju inte ens varm kassler så mycket!

Exempel 2.
BAKAR KAKOR. Eller har gjort deg. Jag ska försöka förklara allt så ni verkligen får en bild i huvudet:
Jag ska göra (vad som ska föreställa) Syltkakor. Ni vet, de där vita kakorna med sylt i? Ja.
Fixar med smöret och sockret. Äggula. Sen i med torrvarorna. SKITEN VÄGRAR BLI EN SMET.
Vid det här laget har jag spillt smulsmeten över hela spisen (välte bunken) och halva golvet (tappert försök att sitta på golvet och försöka blanda och knåda). Ger upp, lägger i en till äggula (what!? hur fick jag ens den idén?!). Skiten vill fortfarande inte bli smet. Får den BRILJANTA idén: MJÖLK!

Det är HÄR det totalbrister... DET SKA INTE ENS VARA MJÖLK I SMETEN!
Nu när kletet ska vara i kylen en timme så hoppas jag verkligen att den inte muterar som hämnd. Då blir jag faktiskt lite stött. Om inte förolämpad.


Varför har äggulan navelsträng?
Jag fick ju dåligt samvete när jag såg det! 


Innan allt blev kaos..


Må du icke mutera!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: