thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Rätt mycket text

Kategori: En vardag

Idag känns allt faktiskt.. bättre. Min inre trotts har lugnat ner sig och jag känner inte för att börja storlipa när som helst. 

Men så kan det ju även ha något att göra med att de satt upp ett cirkustält 20m ifrån huset (brevid huset över gatan). Jag vill gå och se på cirkus. Det var länge sen! Men R bara fnös och tyckte det var larvigt. Haha, men jag är ju som jag är. I like it! (om man bortser från clowner! huuuew!).

Har varit vaken sedan klockan 6 imorse, då när R klev upp för att åka till jobb. Har inte kunnat somna om efter det. Så vet inte om det är därför, eller om det är något annat som gör det, men fick helt plötsligt för mig att kliva upp vid halv tio och börja sortera, plocka undan och dammtorka. 
Har nu bara lite grann kvar att plocka undan (saker som inte ska vara framme) och sedan är det bara dammsugningen kvar. Men den väntar jag med till helgen, då R ändå kommer hem med smuttsiga arbetskläder!

Vi var ju förresten i Norrköping förra helgen! Vi fick med oss ner MASSOR! Men det kan jag skriva mer om sen.
Tänke visa bild på extra somrummet nu när jag fått lite mer iordning där inne!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: