thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Uppcon 2012

Kategori: En vardag

AHW YEAH! Biljetterna till Uppcon 2012 är bokade!!! Nu hoppas jag verkligen och håller alla mina fingrar att jag kan åka på de! OH! I HAVE TOO! Simon ska komma över idag med sina studentenkläder (kavaj och skjorta) så ska jag få prova dem. Simon och jag är ungefär lika långa och så, så det borde inte vara några problem. För isåfall kan jag cosplaya som Loki från Fairy Tail! :D

Då har jag Erza och Loki med mig! Så behöver jag bara hitta en svart peruk så kan jag vara L om jag vill iställer för Erza! (Har ju redan varit henne en gång, kan bli kul att byta!). Så blir det ju ännu roligare då det är syster jag åker med och simon! (Alla tre gillar ju samma saker! Och så har simon och jag sällskap av varandra på tåget till stockholm!). AWSOME!
Nu hoppas jag bara verkligen att inget stoppar det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: