thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Dålig natt

Kategori: En vardag

Godmorgon!

Sovit dåligt inatt. Inte riktigt helt hundra på varför, men kan varit chokladen jag käkade igår. 
Älsklingen blev helt plötsligt akut sugen på Marabou och vi behövde ändå köpta hem lite små saker (som mjölk och så). Vi gick ner till affären helt enkelt. Börjar undra om det är han som har pms istället för mig. Det lät som "nåde dig om du ätit upp min choklad när jag kommer hem imorgon". Haha, det vore typiskt något som jag skulle säga ju! Jag kanske smittat av mig med min pms?

Försöker titta på Kanal5Play, men den vill inte riktigt sammarbeta. Det bara hackar hela tiden, vet dock inte om de är vårat internet eller om det är deras hemsida. Hmpf!

Jaja, ska väl ta och käka lite kanske!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: