thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

De små sakerna

Kategori: En vardag

Det är rätt farsinerande att man kan märka små små saker. Tex. jag märker DIREKT när Richard har suttit vid datorn. Det är alltid små fläckar av olika slag på skärmen. Förstår inte hur han lyckas få dem på skärmen, men resten av datorn är minsann ren. Helt otroligt! 
(Ja, jag är rätt pedantisk av mig). 

En annan sak jag kom på. Idag har jag bott i skåne i en månad + 2 dagar. Och inte ångrar jag mig ännu. Stortrivs faktiskt! Det enda är att jag saknar ett jobb. Men det dyker väl upp förr eller senare. Något borde det alltid finnas.
Nej ni, nu ska jag ner och slänga på en maskin tvätt - sedan äta frukos och fortsätta se på Fullmetal Panic!


Bild lånad från google

Kommentarer


Kommentera inlägget här: