thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Gång, Hell Girl och lägenhetsvisning

Kategori: En vardag

Allå!

Har fortsatt plocka konstant här hemma känns det som. Har dock äntligen fått upp alla mina kläder i skåp, hängare och byrå. Det är bara skorna kvar igentligen. Har nästan glömt bort vad jag har för skor, så får nog gå genom dom ny snart och se om det är något som ska försvinna. Okej, försvinna och försvinna. Jag lär nog aldrig klara av att göra mig av med dem ändå. Höhö.

Ser lite på Hell girl nu till frukost. Ska väl fortsätta se ett par avsnitt till innan det är dags att dra ut en sväng. Har börjar gå ut och gå nu varje dag. Det ska bli en ny grej. Klockan tolv om dagarna drar jag ut på 30 - 60 min gång. Inget direkt överdrivet ansträngande utan mer för att röra på sig lite. Speciellt nu när de fortfarande är is överallt. (Det är inte mycket snö här nere, utan snarare is på gatorna). Men när de blir varmare sen lär det nog bli PW eller jogging. (Det lutar åt jogging, känner mig så fånig när jag PWar).

Har tagit ett par bilder på lägenheten med. Slänger upp dem lite senare så får ni se hur lägenheten ser ut iallafall! Vet en person som ser fram mot det iallafall (höhö).

Kommentarer

  • matilda säger:

    ja kom igen!

    2012-02-13 | 18:20:49

Kommentera inlägget här: