thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

God natt till er!

Kategori: En vardag

Meh. Somnade på sängen någon timme innan maten pga huvudvärken. Det hjälpte faktist en del! Dock är den tillbaka igen, men det är ändå passande då jag ändå snart ska sova tänkte jag.
Det blev pasta och baconsås till middag idag. VÄLDIGT gott (då det är min favoritmat). Synd bara dock att jag inte kände mycket till smak av den. Var till och med tvungen att fråga älsklingen om den smakade något över huvud taget (vilket den tydligen gjorde).

Resterande av kvällen har spenderats med att titta på anime och sötnosen har spelat Xbox. Kanske inte låter som sådär jätterolig kväll. Men vi gör det vi trivs med och tycker är roligt.
Det kan faktiskt vara skönt ibland att få göra saker var för sig också.

Men nej, nu har jag skavsår på öronen av hörlurarna, så ska ta och göra mig iordning och kanske krypa ner i sängen. Kanske läsa lite, om jag nu inte somnar pga huvudvärk.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: