thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Inlägg om en toa

Kategori: En vardag

Grovrengör toan. Huuur kan det bli så skitigt på en toalett? I DONT GET IT!
Kände att det ändå iallafall på något sätt var dags att skura genom allt.
Ja, ja det var det verkligen.

Så nu sitter jag, men torra händer, och väntar på att golvet ska torka till så jag kan slänga in allt igen. Är på sätt och vis rätt glad att vi inte har ett jättestort badrum. Det hade tagit halva dagen att bara släpa in och ut på sakerna då. (För att bara vara två stycken på ett litet badrum, så har vi MASSOR av saker (OKEJ, mest jag)).

Bara jag som måste ha musik i öronen när jag städar? Alltså, hörlurar och inte genom högtalarna? Vet inte varför, men det känns som det går snabbare att städa när man har musiken så tätt in i öronen.
Men det kanske bara är jag?


Richard hatar turkost.
Jag älskar turkost.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: