thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Isklampar i armhålorna?

Kategori: En vardag

Ush, tror jag börjar få feber. Älsklingen har känt på min panna tre gånger under kvällen och säger varje gång att jag är varm. (Tack för förvarningen iallafall matilda!). Så nu blir det verkligen ta det riktigt lugnt. Är rätt glad att jag inte gick ut och promenerade idag.

Har precis smällt i oss två muffins var (det är okej när jag är sjuk..) ...(och har pms...)...(och under den röda veckan). Älsklingen spelar Xbox och jag kollar anime blandat pratar med folk på fb. 

Så gulligt förresten, jag skrev på fb denna: "Pestiga huvudvärk och hängighet :( .... så är jag sugen på ballerinakakor med.."
och älsklingen frågade om han skulle åka ner och köpa åt mig. Kawaii! (Tror dock det är för sent nu). 

Ne, nu ska jag bädda ner mig igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: