thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Kort hår vore awsome

Kategori: En vardag

Min kära syster har varit här i helgen och haft det awsome, därför jag inte uppdaterat något. Kände att jag inte direkt ville sitta så jätte mycket vid datorn just då.

Vi var inne i malmö i lördags samt svullade massor (som vi alltid gör jag och sis). Det är ungefär vad vi gjort i helgen! Men det har varit riktigt awsome :)

Men nu till något annat.

Igårkväll satt jag och kollade runt på lite saker på google. Sökte bara på lite olika saker. Så helt plötsligt från ingenstans så blev jag jätte sugen på att antingen göra dreads eller klippa mitt hår jätte kort. 
Blev mest sugen att göra de sista alternativet. Men tänk er, kort hår som går att styla spretigt med vax och hårspray. Det är så jäääkla snyggt! ÅH, är fasen sugen på det!



Bild lånad från google


Bild lånad från google


Bild lånad från google

Kommentarer


Kommentera inlägget här: