thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Lägenheten!

Kategori: En vardag

Jag har ju lovat att visa hur lägenheten ser ut, så här får ni ett par bilder. Dock ser det allmänt stökigt och tråkigt ut, men tog ju faktiskt bilderna bara några dagar efter att jag flyttade in! Blir bättre bilder sen när vi bytt ut en del saker så som vi vill ha det!


Direkt när man öppnar ytterdörren ser man detta. 
Badrum till vänster och extra sovrumet till höger.


Badrummet! (Kan ni gissa vilket färg jag gillar? ;))


Extra sovrummet.


Klädkammaren i extra sovrummet (används dock mest som förråd)


Hallen. Till vänster extra sovrummet, till höger är köket och rakt fram är vardagsrummet




Köket! (Som ser allmänt ostädat ut :( )


Till vänster i vardagsrummet




Rakt in i vardagsrummet


Sikt mot sovrumsdörren & hallen.
(Självklart var jag ju tvungen att få upp mina halsdukar!)


Sovrummet. (Och där är byråerna vi köpte på IKEA)

Kommentarer

  • Sebastian säger:

    Hmmmm... So I heard nästa nyårsfest är hos er! ;)

    2012-02-14 | 18:04:30

Kommentera inlägget här: