thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Märklig tvkanal

Kategori: En vardag

Goddag!.. antar jag?

Är rätt slut idag av någon anledning. Men man måste väl kanske ha såna dagar med, antar jag. Det händer inte allt för många knop, om man säger så. Ändå har jag hunnit med att städa/torka av i köket och tränat! Det är ändå lite utav en bragd för att vara mig. Förstår inte att det är så skönt att träna. (Och det behövdes efter helgens bravader). 
Festen i lördags blev riktigt lyckad! Vi hade hur kul som helst. Drack enbart vin denna gång (då vi behövde tömma en bag in box som stått i kylen) men det var inte helt fel det heller. Dock har jag ju den förbannelsen att när jag druckit så kan jag inte sova. Så som vanligt bäddade jag ner mig i soffan och lät tvn vara på. Det märkligaste hände då. Tittade på 4:an och de visade WB TOM OCH JERRY! Halva natten! 
Var det någon mer som såg det? Eller hallucinerade jag? 


Bild lånad från google

Kommentarer


Kommentera inlägget här: