thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mitt huvud väger mer än mig

Kategori: En vardag

Goddag!
Känner lite abstinens efter att träna. Har varken gjort grund fys eller varit ute och gått på två dagar (var inte ute i helgen heller för den delen) och det börjar krypa i benen. Men samtidigt orkar jag verkligen inte pga förkylningen. Känner mig helt däckad! Har ingen feber (vad jag känner iallafall) men det känns som jag är hur svag som helst och att huvudet väger 20kg.

Sen ska man ju förvisso inte träna när man är förkyld för den delen heller. Men de är de som är så märkligt, är ju inte förkyld i den befattningen att jag är mega snorig och super ont i halsen. Det är mer att huvudet är tungt. Sådär som de kan kännas ibland när man har feber.

Får bli att ta det lugnt även idag tror jag nog. Hoppas de blir bättre imorgon!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    inte för att vara elak eller så nu, men både min och krippes influensa som varade i 6-7 dagar med 39-40 i feber, hosta osv började med huvudvärk och tungt huvud. men hoppas på bara huvudvärk och inte influensa! :)

    2012-02-22 | 15:54:35

Kommentera inlägget här: