thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Allmänt om denna helg

Kategori: En vardag

OH! Jag har fasen vaknat innan klockan ringer två dagar i rad nu. Men det är rätt skönt, faktiskt. Ställer ju klockan på 9 varje morgon så att jag inte sover bort hela dagarna. Det är ett tips iallafall till alla arbetslösa där ute. Visserligen känner man "varför? jag har ingen orsak att gå upp?". Men faktiskt så jo. Man ska alltid se det positivt att få ut mer av dagarna. 

Igår var familjen på IKEA och Biltema i linköping. IKEA notan stannade (tackochlov) på 420:- och biltemanotan på 160:- så det blev ju inte allt för dyrt i slutändan. Men kom ändå hem med väl behövliga saker. Så nu har vi det mesta som jag gått och funderat på. Det vi saknar mest nu är egentligen en svabb. Har hink och den där kramaren, men ingen svabb! Men dom är ju inte så dyra och de finns ju överallt i princip.
IDAG hämtar älsklingen våra nycklar till lägenheten!! IDAG ÄR DEN VÅRAN!! :D
Önskar att jag varit där också. Men jag kommer ju ner snart. Längtar! Jag hoppas bara elen kommer på imorgon som bestämt. Men det borde ju inte vara några problem.
Mer idag? Jo, vi ska ut på landet och hämta diverse saker som ska med ner. Mattor och lite sånt. Så det är väl vad jag kommer att göra idag. Vara allmänt skitglad och åka ut på underbara landet och hämta saker!


Landet i somras!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: