thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Är.. helt.. chockad!

Kategori: En vardag

OH! Är helt.. lyrisk!  Har IDAG fått 29 besökare! 29 BESÖKARE
Är helt chockad. Jag har aldrig haft så många! Jag är ju inte heller den perfekta bloggaren (då jag oftast glömmer bort bloggen, eller inte har något att skriva.. alls) så bloggen har aldrig riktigt varit något stort för mig.
Men nu, nu är jag helt lyrisk! :)

Och nu har jag bestämt mig för att det ska bli en makeover här! Det ska bli HELT annorlunda. Mer färg, bilder och kawaii. Måste dock hitta ett program att göra designen i. Eller så ber jag världens bästaste Matilda att göra det. Hon äger på koder, färg och allt sånt där.

Men jag måste bara fråga EN sak..

.. Hur hittade ni hit? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: