thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Det sista är kvar

Kategori: En vardag

Hej.. hej hej....... hej.

Nu är det verkligen inte långt kvar! Ojojojoj, nej det är de verkligen inte. Längtar ändå!
Börjar dock se ut som Thinkerbell och Nalah känner på sig att jag kommer "försvinna". Det ser verkligen ut som det. Och det känns faktiskt. Det gör lite ont i lillmattehjärtat, men jag vet ju att dom ändå kommer bli oh så glada när jag kommer och hälsar på igen! Så ja.

Idag blir de att åka en sväng till Ö&B och köpa två kartonger till. Det sista ska ner i lådor nu. Det är egentligen inget kvar att packa. Kläder och badrumssaker. Så egentligen behövs bara en liten till badrums sakerna. För kläderna tar jag i säckar och mina träningsväskor.

Det är snart klart. Mitt liv är nedpackat i lådor. Allt, utom pälssons saker. Men de kan man ju slänga ner i en vanlig påse. De tar ju ingen större plats (förutom buren som ändå inte går att packa ner). 

aand off we go! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: