thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Dont say me name!

Kategori: En vardag

Vet ni vad? Jag ogillar när folk säger hela mitt namn. Jag vet inte varför, jag bara gör det! 
Den enda anledningen jag kan komma på är: enda gången folk sagt hela mitt namn är när jag ska få skäll. 
"REBECCA THUN.. FÖDD NAKEN, VAD HAR DU GJORT!?!"

Ja, ungefär så.
Jag ogillar när folk säger hela mitt namn. Speciellt när det finns så oändligt många kortare smeknamn.
Varför inte Becca, som alla andra säger?
Becca, Bex, Thuna, Beccis, beccs, becco..

Var lite fantasirika, och snälla. Snälla sluta säga hela mitt namn. Det känns bara.. fel.
Inte ens mina lärare sa hela mitt namn!
Eller kanske ska börja säga som om Beetlejuice?
"Säger du mitt namn tre gånger så händer något hemskt". 

Would you buy it? :D

Kommentarer

  • Moster & kusin säger:

    Mes! Då hade jag kunnat få använda namnet Rebecca, som din mor snodde till dig, om du nu ändå inte gillar det :-P

    2012-01-18 | 23:13:07
    Bloggadress: http://mamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: