thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Helt såld igen

Kategori: En vardag

Har försummat bloggen totalt igen! Förlåt! Men jag har fastnat i en sån period där jag inte kan sluta titta på anime. Jag har kollat klart Fairy Tail för stunden, så har börjar se Death Note nu istället. Blir helt besatt! OH, den är så invecklad, svårläst och jag får rysningar av den! Det är verkligen en form av "jag måste verkligen hänga med för att förstå". Helt otroligt så spännande den är!

Är helt såld på den. Synd bara att det inte är så många avsnitt av den serien. Ah well, har ju fler att titta på! Dock ska jag nog vänta med att börja titta på dem tills flytten är helt klar och sådär. Så jag har något att titta på där nere sen mer än Ghost Whisperer & Dexter. 

Ahwell, var väl mest det jag ville få sagt.

JO! Och så ska bilen in på verkstad på onsdag. Det är ju någon slang till tanken som antagligen gått sönder. Så det måste fixas innan vi åker. Har ingen lust att komma halvvägs igen och bli stående som vi blev med "Åke" (förra bilen). Men förhoppingsvis fixar de väl problemet ordentligt så det håller hela vägen ner!

Nu har jag väl sagt det jag skulle. 

Chiao!


Bild lånad från google

Kommentarer


Kommentera inlägget här: