thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hur fick jag G i syslöjd?

Kategori: En vardag

Allå!

Har legat och titta på Fairy Tail halva dagen. Är verkligen helt slö. Orkar inget. Eller jo, har ju fortsatt packa en del också. Men orkar verkligen inget mer just nu. Har dock tagit en pause från FT tittandet för att leta efter tyger. Ska ju göra en egen konstym tills Uppcon så det bööörjar blir dags nu.
Dock är jag rätt värdelös på det här med syslöjd. Vet inte ens vad jag ska använda mig utav för tyg? Hittade fina tyger på nätet, men det är ju inte ens säkert det är sådant jag ska använda mig utav? Men tror nästan det ändå skulle passa rätt bra. Sen är det ju lite extra med detaljer som måste hittas.

Meeen vi tar en sak i taget. Först: Vad för sorts tyg passas bäst att göra kostym av? (dvs beroende på tjocklek, täthet mm. mm.) Det ska iallafall vara mörblått!

Tacksam om man får lite hjälp! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: