thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ingen-nytta-dag

Kategori: En vardag

Åh så trött jag är! Seg och allmänt gummig. Ogillar dessa dagar då man känner sig konstant trött och inte kan ta sig ut soffkoman. Men lite nytta blev det gjort idag iallafall. i form av middag.
Jag lyckades skapa Korvanoff och ris.. ooch... DET VAR ÄTBART! 

Annars har jag spenderat dagen med att leta jobb och titta på Fairy Tail. Börjar om på serien igen, känns som det var på tok för länge sedan jag tittade på den sist. Så det lär väl bli det som händer ikväll. Måste även hitta en kartong till att börja packa lite i. Har ju fortfarande saker i köket, hallen och sovrummet kvar. Lathet är här och hälsar på, jag tror ni känner hän? (han? hon? den? det?).



Bild lånad från google

Kommentarer

  • Luukas a.k.a Lulle säger:

    Hihi den e bra! kolla igenom den ganska så nyligen och har bytt till Full metal alchemist brotherhood! har sätt den andra verisionen också men brotherhood e bättre ! =D

    2012-01-16 | 18:37:57

Kommentera inlägget här: