thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mahaha?

Kategori: En vardag

Woho, har fortfarande inte tage nå snus! Mest för jag inte har något hemma, men åandra sidan för pappa har hemma. Men jag har minsann inte tagit något!
Se är det ju inte första dygnet som är jobbigast då jag fortfarande har nikotin kvar i kroppen (wikipedia is my friend). Dock är det de två ämnena som delar upp sig i nikotin, låt oss kalla dem "nik" & "otin", som gör att kroppen vill ha mer.

Alltså det är inte själva nikotinet som ger dig abstinens. Nikotinet stannar kvar i drygt ett dygn, det är när den "delar på sig" i blodet som man blir vresig. Dessa ämnen stannar kvar mellan 5 - 7 dygn tydligen. Så det är väl klart att första dygnet inte är jobbigt! JAG ÄR JU FORTFARANDE FULLPROPPAD. Vänta bara tills imorgon!

Min kropp kommer asgarva åt mig, och min hjärta kommer skrika: "MUAHAHAHAHAHAHA". 

Det är iallafall så jag förestället det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: