thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mår inge bra :/

Kategori: En vardag

Ush, mår verkligen inge vidare just nu.
Min industrial (piercingen i örat) har gjort ont i två dagar i rad nu. Den har varit mega svullen, varm och värkt. Men det har inte sett ut som någon infektion då det inte varat, runnit eller blodat något. Så jag chansar på att det antingen är överkänsligt (huden) sedan jag blekte håret eller att jag sovit muppigt på örat.
Men NUUU helt plötsligt bara från ingenstans så började det värka i min vänstra överkäke! 

WHAT!?

Trodde det var tandvärk först, men det känns snarare som nerver eller så värker. Kan inte heller peka direkt på vilken tand det är? Det värken iallafall i hela käken när jag tuggar. Det började nämligen när jag tuggade tuggummi.

Så nu är frågan:
Är det nerverna som spökar, eller tror vi på ett virus (förkylning)?
Jag hoppas på en förkylning. Sist jag hade ont i tänderna såhär så hade jag en iflammation mellan bihålorna och tantköttet. Hoppas det är något liknande, för det enda som behövs då är rinnexin och koksalt.

Meeen har tagit en ibumetin nu, så ska se om jag kanske får sova inatt och hoppas att värken är borta imorgon!



Bild lånad av google

Kommentarer


Kommentera inlägget här: