thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

ooh så lite det hänt

Kategori: En vardag

Hej folks!

Idag har det väl inte hänt något speciellt intressant. Varit och handlat med mor och köpt en extern hårddisk (då min var proppfull och jag behöver blåsa datorn snart). I gengälld behöver jag inte köpa ny på lääääääänge. De fick gå på sparpengarna! Annars har det väl inte hänt allt för mycket.

Är inne på en sida ang. annonsering på bloggen. Litar inte på det helt. Vet inte varför jag inte litar på det, men litar inte på att få pengar på något som man inte "jobbar för" att förtjäna. Hmpf. Någon som har erfarenheter av detta och kan avgöra om det är ett seriöst företag eller inte? Den där affiliator.se?

Hmpf!

Kommentarer

  • matilda säger:

    jag har haft affiliator och fått två löner! dock länge sen, eftersom att jag inte orkade mer sen. de var bara på 500 kr styck, men ändå! mer än inget :)

    2012-01-19 | 22:04:15

Kommentera inlägget här: