thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Teamat med tvättmaskinerna!

Kategori: En vardag

Håller på att tvätta för fullt, jag och min mor. Eller ja, vi tvättar egentligen bara täcken och överkast och diverse sånt nu tills innan flytten. Så att allt är klart och fixat. Min mor är smart hon, det var hennes idé. (Sen att jag får lära mig hur tvättmaskinerna funkar - det är en annan femma. Vi har ju likadana tvättmaskiner därnere som i vårat hus här hemma!).

Annars idag? Vet faktiskt inte. Ska hjälpa mor att skaffa en till ny blogg, leta jobb och.. ja? Vet inte riktigt. Jag gjorde klart peruken igår. Eller ja, den är inte HELT klar då jag måste limma och klistra lite. Men i det stora hela så är själva spikarna klara! Ska försöka lägga in lite bilder senare.

Nej, hålla koll på tvätten var de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: