thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

hur skickar man snigelpost?

Kategori: En vardag

Hej! 
Håller mig undan sociala evenemang för tillfället då jag är en tickande bomb. Såhär osäker har jag inte varit på jättelänge! Har redan bitit ihop två gånger för att inte bryta ihop. Allt är verkligen mer känsligt när ett fruntimmer har sin pms. Rätt irriterande. Eller, det är mega irriterande faktiskt. 

Men ska inte hänga läpp för det. Ska iväg och passa Maya några timmar om en stund, sen måste jag hem och skriva ut lite papper och få iväg. Det är ju en del jobb som inte går att ringa eller maila till (vilket känns väldigt märkligt) så måste minnas hur man skickar snigelpost. 

Så atte .. vi hörs senare tror jag allt!



Bild lånad från google

Kommentarer


Kommentera inlägget här: