thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Stela leder som attan

Kategori: En vardag

Jag måste verkligen börja ta tag i träningen igen. Eller ja, det här med att röra på mig. Det märkt på mina knän samt mina leder att jag måste åtminstonde gå ut och gå några gånger i veckan (helst varje dag). De är stela och knakar så fort jag rör mig litegrann. Så är de ju rätt bra för hjärtat att det får jobba lite extra ibland.. samt immunförsvaret. DET om NÅGOT behöver en kick.
Många runt om oss har gått genom den där influensan som fort runt (den med feber, snorighet och hosta). Peppar peppar har jag inte blivit smittat än men Rille känner sig småkrasslig imellanåt. 

Jag ska minsann gå/jogga bort det! Det är ju mer awsome nu när de börjar bli varmt ute. Det var ju närmare 10+ imorse vid 9 när jag var ute och gick. AWSOME! Hoppas på samma imorgon!


Kommentarer

  • matilda säger:

    sjukt att du klarat dig för influensan ändå som ofta åker på sjukdommar! asså typ alla här har legat med 40 grader feber, hosta, halsfluss(virusvarianten), vrålförkylda i 6-7 dagar. helt stört asså, varannan av de jag känner har varit sjuka och av 18 barn på min avdelningar har 17 haft influensan under vecka 7 och 8. stört har det varit :P så är fan imponerad att du klarar dig :D lyx, njut!!! ;) men som sagt, trodde du skulle drabbas, inte för att vara elak, mest bara för att våra imunförsvar inte är så bra alla gånger... hehe

    2012-03-14 | 21:44:49

Kommentera inlägget här: