thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Stress över Cosplaykläder

Kategori: En vardag

Ouph! Nu har jag ännu mer beslutsångest. Vet inte vad jag vill cosplaya till uppcon! Nu kom det två till alternativ. L från Death note och Ai Enma från Hell Girl.
Så alternativen står alltså vid:
Loki från Fairy tail (allt jag har är håret)
Gajeel Från Fairy Tail 
Gray från Fairy Tail (allt finns klart på Ebay)
Serenity från Sailor Moon (Har inget?)
Ai Enma från Hell Girl (allt finns billigt på Ebay)
L från Death Note (lättast av alla att fixa!)

I.. cant.. deside.. Just nu känner jag mycket för Ai Enma. Mest för jag vill ha hennes uniform. Och L, mest för att det är absolut enklast. Speciellt då jag inte ska vara med i Cosplaytävlingen. Om jag ställer upp i tävlingen så måste jag ta Gajeel eller Serenity. Menee... jag vet fortfarande inte?


Bild lånad från google

Kommentarer


Kommentera inlägget här: