thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Typisk j**la kärring

Kategori: En vardag

Alltså nae.. nae fy. Jag har världens pms-damp. Får utbrott hur lätt som helst, får tårar i ögonen för inget och skäms för allt. MÅH! Men mest tycker jag faktiskt synd om Richard. Min stackars, fina älskling.
Tack för du ändå (på något mystiskt sätt) står ut med mig och mina pmd-damp-tjut-anfall. ♥

Funderar på ifall man faktiskt skulle överväga att kanske börja äta de där pms-tabletterna. Nu är det inte så att jag börjar kasta saker omkring mig, hotar folk med stryk eller faktiskt (tack och lov) slår ner folk. Men det är nog fan inte långt ifrån. Och precis nyss höll jag på att börja stortjuta. 

Varför?

INGEN ANING.
Försökte tänka efter lite. Vad är jag ledsen över? 
Det skulle jag nog inte gjort.

Ska nog kolla upp dom där tabletterna ändå..


kinda feel like this..

(bild lånad från google)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: