thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Bara lite stressad!

Kategori: En vardag

ÅH! Haft en AWSOME helg uppe i Norrköping! Och nu har jag äntligen beställt mer linser. Skönt att ha det ur världen iallafall. Nu ska bara resten bli gjorda. Måste ju fixa bilen och sånt med.
Letar jobb som en tok. Något borde väl ändå dyka upp? Intervjun jag var på, det kändes inte som ett jobb för mig om jag ska vara riktigt ärlig. Men jag ger inte upp, något kommer dyka upp!

Och mitt i allt letande så passade jag på att prova min "Loki-kostym". Fick massor av fina vita skjortor av mor och far, så det enda som egentligen saknas nu är ett par blåa solbrillor och ett par svarta byxor av något slag.
Sen är jag redo och klar för att svettas ihjäl på uppcon!

(är inte klar än så klart. kommer även måla dit rätt kulör på ögonbryn och andra detaljer!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: