thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Snart dags!

Kategori: En vardag

Är smått nervös just nu. Inte för själva intervjun egentligen, utan för att det ska hända något på vägen dit. Att jag blir sen, åker fel eller ja.. att något ännu värre kan hända! Men nej, vi får hålla tummarna för att inget dumt händer! Måste även leta fram lite papper att ta med. Känns alltid bättre att ha med lite saker, än att komma tomhänt och verka okunnig (såattsäga).

Aja, skriver mer om det efter intervjun!

Har ju glömt skriva att jag ska till Norrköping i helgen. Det ska bli kul! Åker mest upp för jag behöver beställa nya linser. Men ska även bli awsome att träffa min tant igen, OCH min familj! Den enda nackdelen är att jag måste vara i lund tidigt imorgonbitti. Mitt tåg går 9.43. Aldrig åkt tåg så tidigt (vad jag kommer ihåg?).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: