thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Slit när stormen nalkas

Kategori: En vardag

Tror det är stormvarningar inom mig. Pms eller dyligt på det. Verkligen ingen bra kombo. Just nu börjar perioden om året då jag börjar må dåligt. Konstigt, eller hur? De flesta blir deppiga omkring höst och vinter. Jag blir det om sommaren. Inte bara för jag är allergiker (pollen & mygg) utan för att det inte spelar mig någon roll hur bra väder det än är. Hur mycket jag än älskar sommaren så är det alltid när det är som varmaste och underbarast, som jag mår dåligt. Det har varit så de senaste åren och det är inget jag kan rå på. Försöker hålla måttet och balansera min själ rätt men det räcker inte alltid till. 
Sen att det händer massor av saker i mitt liv och min vardag som ger negativa inpulser gör det hela inte lättare. Men jag försöker ändå göra det bästa utav situationen. Försöker hårt att skapa förändringar där jag kan och man kan inte mer än hoppas på bättre resultat. 
 
Jag ska göra allt för att minska på dessa moment som får mig att må dåligt.

Kommentarer

  • sara säger:

    Tjudilu. Såg din kommentar på epicfaiils blogg om rammstein.... VART har du läst att de kommer nästa år? :O är det sant?
    Hoppas du svarar :D

    Svar: Hej! :)Mja, vet inte om de är ett rykte eller ej. Jag är egentligen från norrköping och där cirkulerar ju fakta omkring så att säga. Men vad jag förstod så är sångaren i rammstein och Scorpio (han som anordnade festivalen) polare. Det lät som om de ville köra spelning nästa år igen. Men åandra sidan kan ju vad som helst hända så ta det inte 100% säkert tyvärr :)
    Thuna

    2013-07-04 | 12:15:42

Kommentera inlägget här: